چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| آبیاری فضای سبز بلوار فرامرز عباسی در مشهد

  • کد خبر: ۶۳۸۳۷
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
شهروند خبرنگار| آبیاری فضای سبز بلوار فرامرز عباسی در مشهد
گلایه شهروند مشهدی از عدم آبیاری فضای سبز و پاسخ شهرداری منطقه دو مشهد

پیام شهروند: با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو، معروض می دارد ظاهرا فضای سبز رسالت ۳۳ در بلوار شهید فرامرز عباسی به فراموشی سپرده شده است. متاسفانه این پارک در بهار امسال حتی یک گل به خود ندید. درختان کاج اینجا هرس نشده اند و ظاهر خوبی ندارند. چمن این پارک رو به کاهش و خرابی می رود. سال گذشته هم در این خصوص مطلبی فرستادم که لطف فرموده و چاپ کردید ولی ظاهرا متصدیان مطلب را ندیدند. ممنون می شوم رسیدگی فرمایید.

 

پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه دو :
با اهدا سلام و احترام، به استحضار می رساند در آدرس مذکور باند خطی فضای سبز به صورت محلی با عرض کم وجود دارد و کلیه تیمارهای نگهداری فضای سبز مطابق دستور العمل های ارسالی از حوزه محترم معاونت خدمات شهری و طبق تقویم باغبانی می باشد که شامل نظافت و پاکسازی ، آبیاری و چمن زنی و حاشیه زنی چمن و هرس فرم درختان سوزنی برگ یک نوبت در سال و همچنین سایر تیمارهای نگهداری شامل وجین علف هرز و مبارزه با آفات و بیماری ها بر حسب نیاز و... می باشد. با عنایت به بازدید مستمر و روزانه دستگاه نظارت از پارک مذکور هیچ مشکل در زمینه کلیه گونه های فضای سبز وجود ندارد و چمن و گل دائمی و پرچین و سایر گونه های گیاهی کاملاً سر سبز و با کیفیت مطلوب و مناسب نگهداری می شوند. در مورد گل فصلی که شهروند محترم به آن اشاره کردند خاطر نشان می گردد با توجه به اینکه در گلکاری استقبال از بهار ۱۴۰۰ الویت گلکاری با آیلندهای بلوارها. میادین و لچکی ها و رفیوژها می باشد و در صورت مازاد بودن گونه های گل فصلی مقادیری هم در برخی بوستان های حساس و البته بزرگتر و استراتژیک کاشت می گردد که اتفاقاً در آدرس مذکور کاشت تعدادی گل فصل هم صورت گرفته و به نحو مطلوب نگهداری می گردد. در مورد هرس فرم درختان سوزنی برگ (سرو و کاج) در خرداد ماه ۱۳۹۹ یک نوبت انجام شده و نوبت بعدی هم در خرداد سال جاری زیر نظر نظارت مستقیم قابل انجام خواهد بود.
عکس ارسالی از شهروند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->